Fornetti… – Magyarország kedvenc pékipari vállalata, a régiós piac évek óta vezető szereplője, amely több mint 25 éve rendszeres és állandó társa minden vásárlónak, aki ízletes, energiadús, friss péksüteménnyel szeretné csillapítani az étvágyát.
A Fornetti mindenki kedvence, a piac innovációs motorja és sokak által irigyelt multinacionális vállalat, amely a világhírű Aryzta AG tulajdonában kecskeméti központtal, magyar menedzsmenttel dolgozik egyre sikeresebben és egyre eredményesebben.
A Fornetti Group Magyarországon kívül Romániában és Bulgáriában működtet telephelyet; összesen több mint 1200 munkavállaló dolgozik a cég kötelékében. A franchise-hálózatban dolgozók száma azonban meghaladja a 15 ezret, így a vállalatot jelentős munkáltatóként
tartják számon a nemzetközi összehasonlításokban is.
A cég termékeit jelenleg Európa 17 országában találjuk meg, és naponta egymillió ember választ a vállalat kínálatából. A több mint 200 féle pékipari terméket felmutató szortiment Európa-szerte 3500 értékesítési ponton érthető el, de a cég egyre nagyobb teret hódít a retail és a HoReCa üzletágban is.
A Fornetti az egyedülálló franchise modellje révén komplex és komplett
szolgáltatáscsomagot kínál a partnereinek, mert a hálózat megalapítása óta egyetlen cél vezérli: minden üzletben, mindig kiváló, mindig friss árut szeretne kínálni a vásárlóinak.
A Fornetti franchise sikeres működésének alapja a partnergondoskodás: Fornetti a franchise partnerei révén találkozik személyesen a fogyasztókkal, vagyis ők a márka igazi nagykövetei – markánsan befolyásolják a márkáról kialakult képet, és meghatározzák, hogy a fogyasztó hogyan és miként gondolkozik a cégről.
A Fornetti csak olyan franchise partnerekkel dolgozik, akikkel közös, mind a két fél számára számtalan előnyt biztosító célokért működhet együtt.
Ezért a cégkultúra a „bizalom” fogalma köré épül – és az idei Franchise Kiállítás főszponzoraként szintén ez az a szó, amit kiemelt jelentőséggel hangsúlyoz bármikor, ha az értékesítési modell jellemzői szóba kerülnek…