A ClientFirst csapata a kiváló kiszolgálás elhivatott képviselői. Mi segítünk átlátni, fejleszteni folyamataid és kihozni a legtöbbet vállalkozásod ügyfélkapcsolataiból. Piackutatás, visszajelzések gyűjtése, próbavásárlás, UX-elemzések, tréningek, minden, ami ahhoz kell, hogy ügyfeleid ne csak elégedettek, hanem elkötelezettek legyenek.
Közel 25 éve dolgozunk azon, hogy a vállalatok ügyfélközpontúbbá váljanak, és ezzel üzleti sikereiket is növeljék. Nemcsak mérjük az ügyfélkiszolgálás színvonalát, hanem konkrét, gyakorlati javaslatokat adunk a fejlesztéshez, hogy ügyfeleid hosszú távon is visszatérjenek hozzád.
Hiszünk abban, hogy az ügyfélélmény fejlesztése nem luxus, hanem versenyelőny. Ezért a legmodernebb módszerekkel és eszközökkel támogatjuk partnereinket, hiszen adatvezérelt elemzésekkel, tesztelésekkel és tréningekkel biztosítjuk, hogy ügyfeleid minden egyes találkozás alkalmával a legjobb élményt kapják.
Dolgozzunk együtt azon, hogy vállalkozásod ne csak reagáljon az ügyfelek igényeire, hanem előre is gondolkodjon! Kattints, és tudj meg többet arról, hogyan segíthetünk.
Az alábbi űrlap kitöltésével veheti fel a kapcsolatot a franchise hálózat képviselőivel:
Az „Elfogadás” gombra kattintva beleegyezel a sütik tárolásába az eszközén annak érdekében, hogy javítsuk az oldal navigációját, elemzések készítését az oldal használatáról, és segítsük a marketing tevékenységeinket. További információkért tekintsd meg Adatkezelési tájékoztatót.